måndag 26 mars 2012

Chokladgröt

God morgon

Min morgon kunde inte börjat bättre. Klockan ringde 7,30 jag gick upp och bryggde kaffe, i med aminosyror, PWO och kreatin. Sen var jag redo för en rutt, riktigt härligt väder. Soligt och lagom varmt :)
Jag började med att värma upp i 10 minuter, sedan jogga jag vartannat. Glömde ta på mig min pulsklocka så fick gå på känn (alltså gå nån minut, jogga nån minut), men det blev mer jogg än pw. 
Men som jag visste, och var rädd för så började mina benhinnor tjorva. Men hann iaf i 50 minuter, så fick gå dom sista 10 minuterna. 

När jag kom hem fick jag min efterlängtade frukost :)

Proteindrink & chokladgröt :)

40g (1dl) fiberhavregryn, 20g proteinpulver chokladsmak, jag använde mig av märket Pure Whey
Blandade havregryn med 2dl vatten, in i mikron nån minut. Hällde i proteinpulvret, rörde om och i med en skvätt vatten. På med lite solrosfrön 

MUMS!! 
Längtar redan till morgondagen :)


Ska låta maten sjunka lite, sedan sticker jag till gymmet :) Laddad inför mitt nya ryggpass :))





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...