torsdag 15 september 2011

DRINK-LUNCH

Morgonen startade jag med en 5,5km promenad, det känns att hösten börjar komma. Lite småkallt på morgonen och kall vind, löven börjar falla. Mmm Lindis gillar hösten :-) En mysig årstid !

Det säger ju att man ska bli piggare efter en promenad på morgonkvisten, men det vette tusan om det stämde in på mig imorse. Jag blev snarare tröttare, och efter lite läsning på favoritbloggarna tog jag en liten powernap på soffan.
Vaknar upp en 20 minuter senare, dags och kirra lunch . 

Smoothie fick det bli idag, längesen
Jag gjorde min på

1dl lättmjölk
1dl kesella 1%
½ banan
frysta hallon 
25g vaniljprotein
En skvätt funlight Wildberry

Toppade med frysta hallon & blåbär



Ska strax iväg och vara värd åt Madde på hennes step-pass 
När jag kommer hem blir det till att laga middag som idag blir potatismos med morötter i och baconlindade kycklingfiléer :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...